Revânzarea bunurilor. OFERTA SPECIALA.

Există un concept in afaceri Buyer Power - putere cumpărătorului. Ce înseamnă acest lucru? Așa se face că, dacă la unele companii en-gros vinde orice marfa, iar costurile medii de joc 1000 -2000 dolari $ și această companie a venit un bărbat și doriți să cumpărați bunuri la un milion de dolari, avertizând că va vorbi numai cu proprietarul companiei.
Vă puteți imagina ce se întâmplă după aceea. Secretarul merge la proprietarul companiei, un raport de astfel de cumpărător, proprietar, cu un zâmbet de la ureche la ureche merge la o întâlnire, invita birou, produse alimentare comanda de la restaurant, anulează toate lucrările sale până în prezent, o excursie pentru a vizita, sau la baie, sau oriunde.
Acum, imaginați-vă că există unele mici magazine care cumpara unele mărfuri de la angrosiști, ei bine, să ia un aparat de fotografiat digital, de exemplu, ca unul dintre bunurile achiziționate. Desigur, numerele în exemplul meu, tot abstract, doar că pentru a aduce punctul meu mai clar.

Să cumpărăm un magazin de aparat de fotografiat o dată pe lună 10 buc. la 100 de dolari, care este suma cumpărăturilor la angrosiști, la 1.000 de dolari. Și există zece magazine din oraș.
Desigur, toate acestea sunt în competiție unele cu altele, precum vânzarea de același produs, și să continue să cumpere o mulțime de 10 buc. în valoare de 1.000 de dolari.
Să presupunem că cineva, ei bine, voi lua pe americani (deși sejur idea'll rece), oferă o firmă "achizițiile în vrac Corporation."
Ma imbrac elegant, costum frumos, pantofii au fost lustruite în mod corespunzător, ia mașina abrupt de închiriere și a condus până la centrul de distribuție, unde magazinele mici să cumpere aceleași camere.
Și eu le pun această întrebare: "Cât de mult va costa camera, dacă am cumpăra 10, 50, 100, 1000 aparat de fotografiat?
Răspunsul lor este:
$ 10-100
$ 50-95
$ 100-90
1000-1075 $
Spunând Multumesc pentru info am de gând să Price - list.
În aceeași culoare, a doua zi, mă duc la mici magazine din fiecare separat, și oferă să cumpere aceste camere, prin firma mea - "achizițiile în vrac" De îndată ce acestea au o întrebare: "? Și cât de mult am să le vândă, aceste camere"
Am deja și o listă de prețuri este gata, iar eu le arăt:
$ 10-97
$ 20-96
$ 30 - 95.50
După ce și cinci magazine, care va cumpara 10 camere pentru 97 dolari, și va cumpăra aceste camere 50 buc. pentru $ 95, atunci primul partid va câștiga 100 de dolari, și este doar la un singur tip de produs. Ce se întâmplă dacă am găsi aceste tipuri de 10-20, și e adevărat, am o luna 1,000 dolari -2000 $ pe, cu aproape nici cheltuieli, bani de buzunar pe o mașină și transport.
Desigur, vor exista probleme de a lua depozit lor, astfel încât să nu stai cu nasul cu bunuri și nu de imprimare, dar puteți decide dacă pentru a face prieteni cu capul.
Puteți cumpăra, de asemenea, pagina de plin de ziar și de programe de televiziune cu ridicata, cumpărături și să dea o mai scump preț mic pentru publicitate.
Sper că punctul meu de vedere este clar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu