Un om de afaceri de succes, cum de a deveni un om de afaceri.

Unii oameni cred că pentru a deveni un om de afaceri de succes nu poate toată lumea. Se spune că toți oamenii pot fi divizate condiționat în două tipuri: conducatori și condusi. Și în funcție de ce tip de persoană va depinde de succesul său în afaceri. Cu toate acestea, atunci când a întrebat cum de a deveni un om de afaceri, am dat seama că am o opinie diferită. O să-ți spun povestea mea și veți vedea că un om de afaceri de succes - nu este neapărat o persoană cu abilități de afaceri.

N-am putut gândi la mine se va dovedi om de afaceri de succes. Am fost nesociabil, nu-i plăcea să vorbească la telefon și mi sa părut că a aranja pentru cineva să se întâlnească - o sarcină imposibilă.
O societate în care am lucrat, mi-a dat sarcina de a atrage 100 de clienți pe lună. Trebuie să fiu, nu ca de obicei să stea și să aștepte pentru clienții pentru a apela sau a veni ei înșiși și să caute propriile lor. Acest job a fost pentru mine un fel de test de aptitudini. La început am fost îngrijorat, dar apoi a dat seama că, dacă nu se poate ocupa acest post, am putea pierde slujba. Am avut nici o alegere, ci pentru a obține mai mult aer in plamani, zâmbet larg și du-te în căutare de clienți. Timp de o lună am fost în măsură să atragă 97 de clienți. Puțin mai mică decât este necesar. Cu toate acestea, ea a devenit un succes pentru mine.
Pentru a deveni un om de afaceri de succes nu trebuie neapărat calitățile profesionale. Companiile pot lua pe oricine. Dacă el nu are obstacole insurmontabile și au o mare dorință de a reuși.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu