Ideea unei afaceri de la zero: imagini, inscripția pe flori.

Originală și promițătoare idei de afaceri de la zero. Vreau să vorbesc despre care rulează într-adevăr de afaceri, care ma aduce la câteva mii de dolari pe lună. După ce, la un moment dat am avut un mic magazin de vânzare flori, și, mai recent, cu privire la noua idee de ma împins cumpărători care au văzut acest lucru în America. Mi-a adus cinci sute de dolari pe lună, jumătate din culorile de Porto, în general, mă mai întreb cât mi-a lipsit bani pentru a trăi.
Și într-un fel am devenit interesat de inscripții și imagini pe flori. Pe această idee ma determinat să cumpărătorii mei care au văzut acest lucru în America.
La început, nu am acordat o importanță puternic, dar într-un fel înainte de a opta din luna martie, am văzut un  care importă flori en-gros, trandafiri partid cu imagini de Cupidon cu o săgeată și mesaje de felicitare. Totul părea atât de firesc ca a existat un sentiment ca în cazul în care un trandafir sa născut. A luat un pic la proces, iar în prima zi a vândut. Cu acest furnizor, am avut o relație de încredere, și am întrebat unde a primit florile, și dacă s-au despărțit? Am aflat că o parte a cincizeci de mii de trandafiri plecat în două zile. Și asta în ciuda creșterii prețurilor acestor trandafiri! doua de mii in doua zile! Aici am simțit mirosul de bani!

Punerea în aplicare a ideilor de afaceri:
Prin internet am găsit câteva modalități de a deseneze pe flori, ceea ce mi-a prietenilor din America au ajutat foarte mult, pentru care nu a fost o noutate.
1. Tehnologia american Vorbind Roses (imprimare laser ... de calitate este mare, numai imprimare monocromă), franciza si echipamente pentru Rusia este în valoare de aproximativ cinci mii de dolari! Firește scump .... Apropo, ea a cumpărat compania ucraineană "Roses slit razmovlyayut." Această opțiune a fost lăsat la o dată.
2. Echivalentul chinez de aceeași imprimantă pentru imprimarea directă de pe culori. Calitate full-color, destul de bun, dar, din nou, o mulțime de dificultăți. Am colectat banii pe care am avut-o la timp, și a cumpărat o imprimantă care ma costat, inclusiv de transport maritim și de vămuire, în cele o sută patruzeci și cinci de mii de ruble. Două luni mai târziu, când a venit la mine, am fost foarte nedumerit de faptul că instruirea și programele cu el erau in chineza. Cu durere în jumătate o săptămână mai târziu am dat seama de configurare lui. Viteza de imprimare a fost foarte scăzută. Fiecare buton sa răspândit gel special, de exemplu, trei trandafiri a luat cinci minute. În plus, un procent destul de ridicat de căsătorie. Aceasta inovatie mi-a permis să iasă din competiție, cu toate acestea, nu mi-a adus profitul așteptat.
3. Am continuat căutarea și datorită eforturilor de prietenii săi din America, am găsit cea mai simplă și cea mai eficientă tehnologie de desen pe flori - tehnologia cu ajutorul unui material auto-adeziv special făcute în Statele Unite ale Americii, care imprimă orice imprimantă cu jet de cerneală. În acest moment am trei și două Lexmark Hewlett Packard. Acest material - o noutate absolută pe piața din țara noastră și nu are analogii. Imaginea este imprimată pe film subtire, special conceput pentru lipirea de petale de flori - trandafiri, lalele, crini și orhidee. În aceeași cinci minute, este posibil să se facă până la mii de imagini. În viitor, vânzătorii mele de flori la punctele de aceste imagini sunt tăiate cu foarfeca, îndepărtați stratul protector și lipiți petalele unei flori. Asta e tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu